Avatar billede docks Nybegynder
28. juli 2005 - 12:02 Der er 4 kommentarer

Component labels

Hej jeg laver nogle radiobutton dynamisk. Mit problem er at det tekst jeg vil have i label'en ikke kan være der...

Skal man virkelig hen og lave dynamiske tekstfelter ved siden af sin radiobutton eller kan det lade sig gøre at scale sin label automatisk?
Avatar billede webt Nybegynder
28. juli 2005 - 13:03 #1
Hej,

Du kan styre størrelsen på din radiobutton med metoden radioBtn.setSize(width)

Men det er jo ikke særligt dynamisk, men med mindre dine labels ligger i et tekstfelt mener jeg ikke man kan få fat på pixel bredden på et streng så derfor tror jeg enten du bare skal sætte den så bred så du er sikker på dine labels kan være der eller også som du selv siger et dynamisk tekst felt og så bruge textWidth metoden.

Det tror jeg lige er den eneste løsning, man kan egenlig godt undre sig over det når det nu er muligt med deres label component at lave en labelComponent.autoSize="left" man skulle da tro de havde bygget det ens op men nej

Håber du kan bruge det
Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
04. august 2005 - 07:09 #2
Da jeg er væk i en uge på ferie smider jeg lige et svar her, hvis du ikke kunne bruge det ovenstående kan du bare afvise :)

Ha en god uge
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
06. september 2005 - 13:21 #3
Mon ikke det er tid til lidt feedback?

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
15. februar 2006 - 22:54 #4
?