Avatar billede ducks Nybegynder
27. juli 2005 - 19:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brug af Danske Netbank

Hvordan kan jeg komme til at bruge Danske Netbank med Firefox (eller Safari) på en Mac OS X? Det kan vel ikke passe at det er et krav at man bruger PC for at bruge Netbank?
Avatar billede snowball Novice
27. juli 2005 - 19:58 #1
Ifølge https://www.danskebank.dk/Link/browser så kan du godt bruge "Safari 1.1 og nyere" - prøv evt. at teste din PC på https://www.danskebank.dk/Link/TjekDinPC
Avatar billede sd8220 Seniormester
27. juli 2005 - 19:59 #2
Hejsa
Nej absolut ikke - du skal bare bestille et ActiveCard i banken - det er gratis, og så har du sådan en lille lommeregner-lignende dims, som giver dig en kode, når du skal logge ind, og en ny kode, hver gang, du skal underskrive en transaktion. Du skal naturligvis lige tilmeldes deres netbank først og så bestille den med ActiveCard, så du får et brugernummer, der passer dertil (for det ikke det samme, som til ens PC-bank, hvis man har sådan en også).
Det fungerer fint i Safari - og i øvrigt også i Mozilla i OS 9.
/Mvh Seb
Avatar billede ducks Nybegynder
27. juli 2005 - 20:12 #3
Tak, så slipper jeg for at bevæge mig 30 meter for at ordne penge sager ;)

Det ser da mere sikkert ud at bruge ActiveCard?