Avatar billede kartolux Nybegynder
10. april 2001 - 11:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Surferens mareridt

Jeg har så tit oplevet en advarselsboks med noget a la \"Klassen er ikke registreret - ønsker du at debugge?\" når jeg surfer.

Hvad er det? Er det noget jeg skal installere?

Hvordan slipper jeg for disse fejl?
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. april 2001 - 15:55 #1
Stopper med at surfe :o)
Avatar billede kartolux Nybegynder
10. april 2001 - 15:57 #2
Er det udvikleren, der ikke laver tingene ordentligt?
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. april 2001 - 16:05 #3
Det lyder java-agtigt...
Det kan være din fortolker, der er for gammel, men hvis du har en rimelig ny browser tror jeg ikke det er det...
Så er det højst sandsynligt udvikleren...
Avatar billede kartolux Nybegynder
10. april 2001 - 16:28 #4
Jeg har IE 5.5
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. april 2001 - 18:41 #5
Så vil jeg tro, at det er udvikleren :o)
Avatar billede plindberg Nybegynder
11. april 2001 - 14:30 #6
Hvis du har et udviklingsværktøj som f.eks. Visual Studio der har en debugger, spørger den om du vil søge efter fejlen. Så vidt jeg ved gør den det også ved forkerte ASP-koder, javascript og den slags. Jeg tror ikke du kan undgå at få meddelelsen, med mindre du et eller andet sted i debuggeren vælger det! Men jeg er ikke sikker!
Avatar billede kartolux Nybegynder
11. april 2001 - 14:39 #7
Det er ikke altid den vil debugge. Nogle gange skriver den bare \"Class not registered\"
Avatar billede kartolux Nybegynder
25. april 2001 - 23:36 #8
Tak for hjælpen. Lidt points til jer begge :0)

Dette problem løser sig nok kun, hvis man konsekvent emailer til webmasteren på alle de steder man besøger, der giver fejl - men hvem har tid til det...