Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
26. juli 2005 - 18:00 Der er 8 kommentarer

Forskellige knapper til min hjemmeside

Hejsa,

Jeg er igang med en hjemmeside omhandlende Kubuntu...

http://www.dallerweb.dk

Jeg kunne godt tænkte mig nogle knapper, til de forskellige dele af siden... (Introduktion  -  Afprøvning  -  Installation  -  Konfiguration  -  Forum  -  Tak)

Jeg er ikke den store haj til design - så derfor beder jeg om din hjælp...

Der skal gerne være 2 af hver knap - en aktiv og en inaktiv (Farver og Gråtoner, således at man tydeligt kan se hvor man er...)
Avatar billede nfk Nybegynder
26. juli 2005 - 19:02 #1
lidt mere info... så som størrelse og stil?
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
26. juli 2005 - 19:32 #2
48x48px - som dem der er der nu...

Stilen er for så vidt underordnet - noget der minder om dem der er der nu...
Avatar billede nfk Nybegynder
26. juli 2005 - 21:15 #3
okay det du søger er altså ikoner. Ligesom de XP lignende der ligger under din navigations bjælke på din side.
Avatar billede nfk Nybegynder
26. juli 2005 - 21:58 #4
måske noget i den her stil til henholdsvis Introduktion og Afprøvning: www.php2004.1go.dk/ikonblaa.gif og www.php2004.1go.dk/ikongraa.gif (kopier linksne og sæt ind)
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
26. juli 2005 - 22:42 #5
..der må gerne være noget mere "liv" i dem...

...og det skal være nogenlunde tydeligt hvad ikonet forestiller... (overvejer om de skal erstatte teksten...)
Avatar billede weblex Nybegynder
27. juli 2005 - 16:00 #6
Har du mod på selv at kigge igennem, er der masser af ikoner her:

http://www.lighttek.com/icon/
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
06. august 2005 - 17:03 #7
Well, det skal selvfølgelig være nogen jeg må bruger... Ikke det der copyrightede stads...
Avatar billede skovge Novice
08. august 2005 - 13:47 #8
Her kan du vælge mellem masser af gratis knapper og menuer, og selv indtaste dine knaptekster:
http://www.buttongenerator.com/