Avatar billede mulemule Nybegynder
26. juli 2005 - 15:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

copy paste mellem forskellige programmer,

Nogen gange kan jeg godt copy paste imellem forskellige programmer, andre gange kan jeg ikke.

Det virker sådan lidt tilfældigt synes jeg - Hvad gør jeg for altid at kunne copy paste imellem forskellige programmer ?
Avatar billede overchord Nybegynder
26. juli 2005 - 15:51 #1
Kan du give et eksempel paa hvad det er du har problemer med? Der er jo nogle programmer som ikke vil acceptere input hvis det er et format der ikke genkendes el lign.
Er det ren tekst, eller er det ogsaa billeder o.lign?
Avatar billede hansen9 Nybegynder
26. juli 2005 - 15:54 #2
Mellemlander i notepad, den synes jeg  altid man kan paste til - og fra.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. august 2005 - 20:35 #3
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede mulemule Nybegynder
22. december 2005 - 00:09 #4
Jeg har stadig problemet, jeg bruger Visual Studio, Ultraedit m.flere.