Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
26. juli 2005 - 14:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad hed ofir.dk før det blev til ofir?

Ja, som titlen pænt beskriver, så kom jeg til at tænke på at ofir ikke altid har heddet ofir, men tidligere havde et andet navn.. og når jeg først kommer til at tænke på sådan noget, så stopper jeg ikke før jeg finder ud af det.. håber der er noget som kan hjælpe mig lidt.. ;)
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
26. juli 2005 - 14:50 #1
og så kommer man selvfølgelig i tanke om at det hed "forum.dk" lige efter man har oprettet spørgsmålet.. jeg undskylder mange gange.. ;)
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
26. juli 2005 - 14:51 #2
:)
Avatar billede kalp Novice
26. juli 2005 - 14:52 #3
præcis det de hed:)
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
26. juli 2005 - 14:54 #4
nu har jeg bare tænkt over det siden i morges, og så beslutter jeg mig for at give op og stille spørgsmål til eksperterne.. og så komm rman sevlfølgelig i tanke om det lige bagefter.. ;)