Avatar billede Jan Vittrup Nybegynder
25. juli 2005 - 22:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billig udbyder af både Tlf abb og ADSL?

Jeg er lidt træt af at give godt 550,- om måneden for Tlf abb. og Adsl hos TDC, egentlig tænkte jeg at droppe mit fastnet, men så kan jeg jo ikke beholde min ADSL hos TDC, selv om de vist er pålagt at de ikke må fastholde ders kunder på den måde.
Så ville jeg bare nøjes med min mobillos.
Er der en venlig sjæl der har et godt forslg til en anden billigere udbyder?
Cybercity har et tilbud på begge dele, til 358 kr., nogle erfaringer? er Cybercity stabile?
På forhånd tak

Jan
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
25. juli 2005 - 22:22 #1
Tele 2 er billige... jeg har 2048/512 til 469 pr. mdr....  dog kommer tlf. abb ved siden  af.

Jeg ved Cypercity kører med ADSL uden ntlf. abb....  Men det nemmeste for dig er vel selv at kigge lidt omkring... Men begge steder er det vist rimelig stabilt....

www.tele2.dk
www.cypercity.dk
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
26. juli 2005 - 00:27 #2
De hedder Cybercity og deres adresse er www.cybercity.dk
Avatar billede Jan Vittrup Nybegynder
12. oktober 2005 - 01:50 #3
Indtil videre har jeg opgivet, og beholder TDC
Tak for svarene.
Vil i smide et svar?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:49 #4
svar :-)

Tele 2 er startet med både fri tlf og fast net fra 359,-

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_freeway&t2page=privat_internet_freeway
Avatar billede Jan Vittrup Nybegynder
26. november 2005 - 20:29 #5
Tak for rådet,