Avatar billede nfspower Nybegynder
10. april 2001 - 09:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Så skulle den være der ikk´?

så er min side næsten færdig, farver, billeder, biler, alt er lavet om.
Tjeck den ud, skrive hvad i mener.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. april 2001 - 09:37 #1
cool nok, men linket ?
Avatar billede nfspower Nybegynder
10. april 2001 - 09:41 #2
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. april 2001 - 09:42 #3
punkt ét....
der står \"Doesn\'t work, click on logo\" i 5 sek og så skifter den... hmm, så virkede det da, eller hvad ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 09:42 #4
sikke en masse point du giver for ulejligheden... ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. april 2001 - 09:46 #5
nej, for bred - giiiider ikke scroll i 800*600...
og dernæst 2 \"forsider\" inden man kommer til selve \"forsiden på siden\".....

damn.. hvorfor ikke lade folk vælge sprog på den 1.????
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 09:46 #6
Logoet er ikke godt. Solar flares passer overhovedet ikke ind i dit layout. NFS står for utydeligt og POWER er for pixeleret (ujævn).

I det hele taget associerer layoutet overhovedet ikke til NFS. Jeg foretrækker at selv folk der ikke kan læse, umiddelbart kan se hvad det hele drejer sig om. Biler, fart og action bør kunne ses i designet :)

NanoQ
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. april 2001 - 09:46 #7
1: \"Denne side understøtter kun 5.0, 5.5 og 6.0\" ??? *g* lousy designer der ikke mindst tager NN4.72 og Mozilla 0.8 med
2: Mange døde links
3: Baggrundsstriberne var hotte sidste år... og fanger for meget øjet, for meget kontrast
4: Online og Søg virker ikke (\"kildekode\") ???

der var lidt at starte med... altså, en halvfærdig side der mangler lidt mere end finpudsning.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. april 2001 - 10:19 #8
Jeg køre i 1280x1024(jeg ved godt at der ikke er så mange der gør det) og der er toplogo\'et helt ude i venstre side....jeg ved ik\' men det ser lidt skod ud......dit nfs4=download/drivernfs5=biler/driver link under den eng. side virker ikke
ellers er der ik\' så meget andet...nåh jo...der mangler en side under affliates(*host*nfs-net*host*  *GGGGGGGG*)

/MN
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2001 - 10:23 #9
Siden er da fin nok, men jeg synes at de sorte kanter, rundt om alle tabellerne er for tykke, lav dem lidt mindre så de ikke træder så meget frem.
Avatar billede nfspower Nybegynder
10. april 2001 - 11:29 #10
hvordan laver man mindre rammekanter?
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2001 - 11:47 #11
Jeg troede at jeg røg over på eksperten.dk\'s mirror server...Hvad med lidt kreativ nytænkning?
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2001 - 11:51 #12
Desuden går ideen med links lissom tabt nr man laver dem uden understregning og i samme farve som teksten..Hvor fedt ser:

Så send den HER

Så klik HER. Du kan afmelde dig HER.

Du kan tilmelde dig HER. Du kan afmelde HER.

Så skriv HER.

lige ud? Lav dem dog for faen bare en anden farve!

:-)

Det var vist mere end 5 point giver ret til..lol
Avatar billede tjaz Nybegynder
10. april 2001 - 15:38 #13
Den er blå..... ALT FOR BLÅ!

Lav tabelen mindre!!... man skal scrole til siden i 800*600... hvis du ikke vil bruge frames er det mulige at bruge iframes! så slipper du fpr at hele siden skal loade igen og igen bare for at ændre indholdet i det midterste... det bliver også nemmere for dig at opdatere siden så!

MVH

TjaZ
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. april 2001 - 00:36 #14
2 introsider der ikke introducerer nogetsomhelst. Man skal være ret hardcore nfs-fan for at fortsætte hele vejen til sitet.

Hvis formålet med den førte er at folk skal opdatere deres bookmarks/favorites så skriv det, og giv IE-erne en knap at gøre det hurtigt med.

Den anden ser ikke ud til at have andet formål en at fremvise en masse chart-logoer. som brugerne er aldeles ligeglade med. spring den over.

Det der NFS i union-jack er en smart ide. men kræver enten klarere billede eller større kontrast til baggrunden. Det er direkte svært at læse at der står NFS.

Flere chart logoer! Hvornår kommer jeg frem til den NFS side jeg ledte efter?

affliates? du mener nok affiliates. men linket føre til en liste over andre racing sites som din NFS bruger utvivlsomt ville takke dig for at have samlet. Hvis ikke du skræmte ham fra at klikke med ordet affiliates der i daglig tale betyder \"her vil jeg tjene penge på dig\".

Mail to me -> Mail me.  bookmake -> bookmark. Indtil videre 3 udaf 5 menupunkter der er skrevet galt. Du må gøre dig lidt mere umage der.

Af de 5 skal de sidste 4 flyttes ned nederst i menuen. Hvor ting hører hjemme som IKKE er det folk kommer for at finde.

Og så er vi fremme ved noget reelt NFS materiale. Hurra. Men synes du ikke også selv det var lovlig langt at skulle vandre? Ville du have holdt ud hele vejen? Eller back-et tilbage til der du kom fra for at prøve det næste link?

enig med tjaz. rigeligt blå side. Lidt spræl og farve ville gøre godt. fx oppe ved logoet hvor ca 1/6 af nyttearealet går til et tåget blåt billede af, af, ... øh, noget jeg ikke kan hitte ud af hvad er.

Sæt evt et   eller to forrest på hver menulinie. så ville menuerne balancere bedre. Og det ville stadig være plads til fx nogle stille/asfalfræsende mouseover hjul i den anden ende af menulinierne.

I affiliates listen står der broken link ved hvert eneste banner. Er det virkelig så galt? jeg kørte musen over for at se om mon ikke det var der man skulle rapportere når et link viste sig at være dødt. Det fik jeg ingenting for der kommer en mouseover statustekst der siger præcis det samme \"broken link\". Man må klikke i blinde (hvis man tør).

Dit basale layout er godt. Hold ved det og gør siden færdig (med lidt mere liv tak).

mvh JakobA