Avatar billede rkk Nybegynder
25. juli 2005 - 20:01 Der er 4 kommentarer

Znote bærbar computer og Pc-direct

Hej
Jeg overvejer kraftigt at købe en bærbar Znote computer hos Pc-direct... Er der nogen der har nogle erfaringer at dele med mig, ift mærket Znote eller Pc-direct! Jeg er lun på en "Znote 6515WD 15,4" Power" set på http://www.pc-direct.dk/...
Avatar billede trold1 Nybegynder
25. juli 2005 - 20:15 #1
Jeg har selv bestilt en Zepto direkte via deres hjemmeside. www.zepto.dk og har hørt at Zepto er OK. Om de er dårligere eller bedre end andre er svært at sige. Jeg har dog set at de har klaret sig godt i test.

Om pc direct kan jeg intet sige.

Jeg synes dog du skulle prøve at sammenligne del for del med en 4200 på zepto.dk for at se forskelle og dermed kunne vurdere om det er et godt tilbud.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
25. juli 2005 - 20:31 #2
Jeg har købt en znote 4200 igennem pc-direct og jeg har ikke noget negativt at sige omkring pc-direct. Der kan du roligt handle.
Avatar billede rkk Nybegynder
25. juli 2005 - 20:51 #3
Hej
Tak indtil videre for hurtig respons :-)
Jeg har lige sammenlignet priserne hos henholdsvis Pc-direct og Znote på den konfiguration som jeg gerne vil have på "Znote 6515WD 15,4" Power"... det har jeg ikke helt nøjagtigt gjort før... Pc-direct er faktisk noget billigere pt.
Flere kommentarer modtages gerne :-)
Avatar billede kenp Novice
25. juli 2005 - 22:08 #4
du skal lige bemærke at hos pc-direct er styresystem ikke med ;) det er det fra zepto.dk