Avatar billede tbundgaard Nybegynder
10. april 2001 - 08:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Submit knap med to forskellige filer

Hej

Jeg har en Submit-knap, som efter hvad man har valgt, skal submitte forskellige asp-filer. Hvordan får man en function til at submitte sine variabler som POST.

function VaelgSubmit(){
if (myform.HvilkenSeek(0).checked) {
    ....kode submit fil1 }
else
  { ....kode submit fil2  }

}

Håber at nogle kan hjælpe mmig.

\\Torben
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. april 2001 - 08:17 #1
det var nok nemmest og sikrest crossbrowser at submitte til én ASP side der så udfra hvilke parametre (eller hvordan du sorterer hvad der skal gå til hvad) forwarder requestet til en ny side.

Og din funktion submitter som GET... mener ikke du kan fake en POST request
Avatar billede tbundgaard Nybegynder
10. april 2001 - 08:39 #2
Jeg fandt svaret i en tidliger besvaret spørgsmål, og for andre så kan svaret findes her.

\\Torben

http://www.codeproject.com/jscript/multiaction.asp