Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2005 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skifte hdd i en dreambox

jeg har skifter hdd i min dreambox og lagt imaget om men nu hvor de programmer jeg har optaget skal retur på disken i området :

hdd/movie

når man så går ind i file mode på modtageren så er der et pkt helt ude der hedder recorded movie der skulle man kunne se de filer der ligger under hdd/movie men det kan man ikke ,hvad skyldes dette ,den kunne før ,det man optager på ny ligger den der

i filemode på sat boksen skalman ind under hdd/movie for at se ts filerne

jeg har spurgt ude på et stort dreambox forum som er nordisk uden held
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2005 - 19:29 #1
-
Avatar billede la_sat Nybegynder
07. august 2005 - 22:00 #2
Måske noget med filer fra dreambox linux > windows

også tilbage igen windows > linux

Nå man bruger en extern HD til dreambox skal den mountes, nu ve jeg ikke om det er til feldet ved dig.