Avatar billede wilobas Nybegynder
24. juli 2005 - 23:40 Der er 6 kommentarer

2-3 udviklere søges til udfordrene system udvikling

Fuldtid eller deltid. På kontoret eller hjemme. På fastpris eller by the hour. Dag eller aften. Solo eller gruppearbejde. Alt kan tilpasses den rette. Det afgørende er at du er topkvalificeret.

Vi står overfor videreudvikling af to standardapplikationer (Php) med underliggende database (MySQL / Postgres).

Indsigt - helt eller delvist - i OOP, UNITtesting, Linux og XML vil være en styrke.

Du vil ikke blive skuffet over opgaven eller rammerne....
Avatar billede basicq Nybegynder
25. juli 2005 - 01:15 #1
Det lyder super, mail mig med mere info på misterAG@gmail.com.
Avatar billede areon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:26 #2
Jeg vil kunne assistere jeres projekt med ovenstående kompetencer "InHouse" til en fast projektpris.
Jeg kan kontaktes på skype "net4youbulgaria" eller på min email ts@net4you.bg

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede cybermike Nybegynder
26. juli 2005 - 10:09 #3
Jeg er bestemt ogsaa intresseret i at hoere naermere om opgaverne, refferencer og kvalifikationer paa : http://www.cybermike.dk jeg kan kontaktes paa

MSN: ekimrebyc@hotmail.com eller
E-Mail: mc@metasecurity.dk
eller tlf: 2871 8217

Jeg levere en ret hoej kodestandard, gennemtestet , sikker og portabel kode. Jeg ser frem til at samarbejde med jer.

      Mvh
Mikkel C.M.Christensen
Avatar billede thb Nybegynder
27. juli 2005 - 22:02 #4
Du må godt kontakt mig på thb@tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede Mik2000 Professor
01. august 2005 - 02:03 #5
Vi vil også gerne høre nærmere på opgaven. Du kan skrive til mig på kim@techshop.dk
Avatar billede knightdear Nybegynder
01. august 2005 - 15:33 #6
Hej wilobas!

Det lyder rigtigt spændende!
Jeg kan kontaktes på: dan@nerdcoders.dk
mit online CV: http://relax.dk

De bedste hilsner
Dan