Avatar billede golden-dream Nybegynder
24. juli 2005 - 18:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mangler denne computer på skrivebordet

Denne computer er forsvundet fra skrivebodet, nogle der har nogle ideer om hvad det kan skyldes ?

Det er ikke en genvej der har været der - kører xp klassiks vers.
Synes det er meget mystisk har aldrig oplevet noget lignenede - måske man kan finde den fram fra registry ?
Avatar billede cbedb Mester
24. juli 2005 - 19:01 #1
Gå i start og højreklik på denne computer og klik vis på skrivebordet og vups så har du den
Avatar billede cbedb Mester
24. juli 2005 - 19:03 #2
Højreklik på denne computer naturligvis
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. juli 2005 - 19:09 #3
an også få den på skriverbordet-højreklik på start-egenskaber-vælg klassisk version.
Avatar billede gratis Nybegynder
24. juli 2005 - 20:27 #4
Højreklik skrivebord -->Egenskaber-->Skrivebord-->Tilpas skrivebordet--> sæt flueben i Denne Komputer.
Avatar billede golden-dream Nybegynder
24. juli 2005 - 20:59 #5
cbedb-> det er klasisk derfor findes den ikkke i menuen..
peet49->hehe, som sagt kører den klassisk i forvejen.

gratis->ja virker tak, har du nogle ideer om hvordan den pludselig kan forsvinde ?
læs venligst et svar..
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. juli 2005 - 21:34 #6
pc`er er mærkelig golden-dream. Du bør for god ordens skyld slutte af med at køre et check på dine systemfiler. Gå i KØR og skriv sfc /scannow. Husk at have xp cd-rommen i drevet samtidig:)
Avatar billede gratis Nybegynder
25. juli 2005 - 03:06 #7
hej :) har ingen idé om hvorfor det sker... for mig er det en windows bøvs *S* dem er der jo nogen stykker af... jeg samler ikke på point, så dem fordeler du som du syntes ;)
Avatar billede golden-dream Nybegynder
05. august 2005 - 10:33 #8
så tager jeg dem