Avatar billede krukken Juniormester
24. juli 2005 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig fejl fra Mysql

Hej,

Jeg få følgende fejl på en webside:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /usr/local/www/data-dist/index.php on line 7
Could not connect to MySQL

Hvad betyder det?
Avatar billede skwat Praktikant
24. juli 2005 - 17:39 #1
At din MySQL server af en og eller anden grund af smidt forbindelsen fra dit site. Er det en meget tung query?
Avatar billede krukken Juniormester
24. juli 2005 - 17:43 #2
Nej - jeg forsøger faktisk bare at oprette forbindelse til Mysql-fra php for at se om det virker.
Avatar billede krukken Juniormester
25. juli 2005 - 11:19 #3
Ikke noget svar