Avatar billede skelmose Nybegynder
24. juli 2005 - 10:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Signatur i Outlook

Jeg ønsker at anvende signatur skrevet i Word når jeg sender email og besvarer disse.
Jeg har valgt at besvare med min font.
Men tiltrods for dette, er det ikke altid den vælger at sende med Verdana, som jeg har ønsket.
Er der nogen som har en ide til hvordan jeg 100% kan anvende Verdana?
24. juli 2005 - 10:57 #1
Lav den som en HTML signatur
Avatar billede koch Nybegynder
24. juli 2005 - 12:30 #2
Under postformat --> skrifttyper kan du vælge altid at bruge egne skrifttyper
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
24. juli 2005 - 12:43 #3
Jeg kan ikke anbefale at anvende Word som editor til HTML, da resultatet vises forkert hos mange modtagere -selv hos modtagere som også har sat Outlook op med Word som editor.
Brug i stedet en simpel html-editor.
Avatar billede skelmose Nybegynder
24. juli 2005 - 15:21 #4
Det hjalp med program der kan lave html dokumenter.
24. juli 2005 - 15:32 #5
Virker det med HTML???
Avatar billede skelmose Nybegynder
24. juli 2005 - 15:39 #6
Det hjalp med program der kan lave html dokumenter.
Avatar billede skelmose Nybegynder
25. juli 2005 - 10:42 #7
Besked til Jesperfrier:
venligst send svar til mig, så jeg kan give dig dine point
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
25. juli 2005 - 13:37 #8
Hermed svar ...:-) Takker ...

Editor forslag: TSW Webcoder eller HTML-kit. Er gratis og kan let findes på Google. Eller hvis du kan HTML-koderne, så anvendt Notepad i Windows.