Avatar billede bonden Nybegynder
23. juli 2005 - 12:08 Der er 4 kommentarer

Autosend mail, der både kan læses af html og text-clients

Hepsan

Kender nogen til, hvordan man bygger et mailscript med dynamisk indhold, der både vil kunne læses af en html-mail-client og en text-mail-client?
Den med at includere en alternative fil vil ikke kunne fungere her, mener jeg, da indholdet jo dannes undervejs og svinger fra mail til mail.
Indhold, eks ordrelinier, er ikke nemmere at få til at stå pænt i en tekstmail, og sendes det som html-mail, vil text-clienterne se en masse forstyrrende tekst.
Avatar billede jaw Nybegynder
23. juli 2005 - 14:08 #1
Prøv at se på denne: http://phpmailer.sourceforge.net - den kan udsende både html- og textmails.
Avatar billede jaw Nybegynder
22. august 2005 - 00:19 #2
Har du fået set på det så vi kan få lukket?
Avatar billede bonden Nybegynder
22. august 2005 - 08:47 #3
Jeps - og det var nok ikke helt det, jeg var ude efter. Er mere ude efter noget rå kode, jeg kan bruge....
Avatar billede jaw Nybegynder
22. august 2005 - 12:32 #4
Fair nok, men skulle du så ikke bare få lukket spørgsmålet? Det er trods alt en måned siden :)