Avatar billede klausd Nybegynder
22. juli 2005 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind - password indeholder ugyldige tegn!?

Hejsa,
Jeg har installeret Messenger 7 (som jeg har brugt længe) på min nye computer. Og nu brokker den sig over at mit password indeholder ugyldige tegn!!

Jeg har forsøgt at re-installere det, men jeg får stadig samme fejl... det virker fint på andre computere.

Nogen af jer der har været ude for dette før, og har en løsning?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
22. juli 2005 - 11:24 #1
Prøv at afinstallere det helt, og så prøv igen.
Avatar billede klausd Nybegynder
22. juli 2005 - 11:29 #2
Har prøvet - men stadig samme fejl.

Fejlbeskeden er:
"Adgangskoden indeholder ugyldige tegn. Kontroller adgangskode, og prøv igen. 8100038d"

Jeg har forsøgt at "google" den, men syntes ikke helt jeg kan finde en løsning der.
Avatar billede klausd Nybegynder
25. juli 2005 - 14:01 #3
Lukker - problemet er løst
Fejlen i mit password, var et forkert brugernavn !?!?!

Så - det er nok bare en dårlig oversættelse af Messenger der gav forvirringen