Avatar billede goood Nybegynder
21. juli 2005 - 22:16 Der er 5 kommentarer

Sony Ericsson K750i batteri klap?

Hej E

Jeg har nu siddet i 1 time og kæmpet med at få den klap af som sidder og holder på batteriet i K750i'eren. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg kan få klappen af? Jeg har gjort det en gang, men nu kan jeg ikke mere :S

Håber i kan hjælpe...
Michael
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. juli 2005 - 22:48 #1
hej hej...
nu har jeg ik mobilen selv men kig her http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml
der er nogle billeder hvordan det ser ud uden den der klap på...
jeg går ud fra at du skal trykke på den grå aflange knap og skubbe væk fra kameraet.. har du prøvet det ?
Avatar billede goood Nybegynder
21. juli 2005 - 23:16 #2
jeg har ikke lavet andet end at trykke og skubbe, men det hjælper sq ikke rigtigt desvære :S
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. juli 2005 - 23:36 #3
du kan jo se at det er den lille klap længst væk fra linsen du skal have op... kig på billerdne i mit link (scroll ned og find dem) der kan du se hvordan det hænger sammen !
hvis ik du har prøvet ;D
ellers er der vel ikke andet for end at gå ned i en tele forretning eller noget og spørge om hjælp ;S
Avatar billede bleze Nybegynder
22. juli 2005 - 10:17 #4
Jeg har selv denne mobil, det er simpelt nok...  Kig her:

http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k750/pic2.jpg

På de 2 nederste billeder kan du se noget der ligner en mund på bagsiden. Placer tommelfinger på munden og træk ned.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
22. juli 2005 - 14:05 #5
ja, præcis som jeg forklarede ;D