Avatar billede slott_hansen Nybegynder
21. juli 2005 - 16:25 Der er 1 kommentar

Ibatis returner null

I've been trying to get IBATIS to execute a complex query and null is returned every time. I've tried to locate the error by using simpler queries and so far this is what I have discovered.

This query works:
select 1 as value from dual

And this one fails:
select distinct 4 as value from campaign

Needles to say both queries works fine when executed by hand in SQL-plus for oracle.

My xml setup for this query is:
<select id="getActiveCampaignId" resultClass="int" parameterClass="string">
select distinct 4 as value from campaign
</select>

Where the parameter is used in the complex query which doesn't work either.

Can anyone shed a little ligt on this problem ?
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
22. juli 2005 - 09:11 #1
Hmmmm, det ser ud til at IBATIS ikke virker med select på kolonner med number(38)

Selv sammw query viker hvis jeg sætter typen til number(11)

En bug ?