Avatar billede jpt Nybegynder
09. april 2001 - 21:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

It is safe to turn off your computer

Efter at jeg har installeret Win2000 på maskinen slukket den ikke selv når jeg vælger Shutdown, hvilket den kunne med win98, nedlukningen stopper med beskeden \"it is safe to turn of your computer\". Kan man slippe for denne besked og kan maskinen selv lukke ned og power off ?

John
Avatar billede zeth Nybegynder
09. april 2001 - 21:23 #1
lidt strange.. den burde da lukke hvis dit motherboard og strøm er atx.. weird stuff happends *S*
Avatar billede €yston Nybegynder
09. april 2001 - 21:25 #2
Gå ind og pil lidt i strømstyring i kontrolpanelet og aktiver APM.
Avatar billede zhark Nybegynder
09. april 2001 - 21:41 #3
Det har ret tit været oppe at vende, det eneste svar jeg har fundet... som accepteret er:
http://www.eksperten.dk/spm/63402
Altså prøv at geninstaller, det må je have virket!
Avatar billede zeth Nybegynder
09. april 2001 - 21:44 #4
hmm.. du henviser til den her adresse ;)
Avatar billede zhark Nybegynder
09. april 2001 - 21:44 #5
En fejl! Her er det!
http://www.eksperten.dk/spm/62032

Avatar billede handmade Nybegynder
09. april 2001 - 21:52 #6
Hvis der ellers ikke er andre fejl på maskinen og BIOS ikke konflikter med Windows på dette punkt, er løsningen med aktivering af APM den korrekte..
Avatar billede deadlock Nybegynder
09. april 2001 - 22:18 #7
hey there

Jeg vil hopper med på vognen, at gå ind i egenskaber og aktivere APM, er løsningen.

Over and out

Deadlock
Avatar billede jpt Nybegynder
09. april 2001 - 22:59 #8
Tak for hjælpen
Hvor svært kan det være :-)