Avatar billede 2mmy Nybegynder
21. juli 2005 - 01:25 Der er 3 kommentarer

åbning af vindue

Hey

Jeg har set filmklip, hvor man når man åbner dem, så åbner internet explorer også en hjemmeside, nogle der ved hvordan man kan lave dette, i wmv eller mpg eller noget?

På forhånk tak :)
Avatar billede mjallo Nybegynder
21. juli 2005 - 09:20 #1
hvis du mener Streaming så kan du hoppe ind på www.davk.dk og finde Streaming i menuen .
Der er en 4-5 forskellige varianter som du kan tjekke kilden på.
Avatar billede 2mmy Nybegynder
21. juli 2005 - 11:27 #2
hvad mener du med streaming, jeg vil gerne have det sådan at hvis jeg fx giver en ven et videoklip, og han afspiller det, så åbner en browser med en hjemmeside
Avatar billede 2mmy Nybegynder
21. juli 2005 - 13:24 #3
har lige hørt det kun er muligt i asf formatet, nogle der kender til det og ved hvordan det gøres?