Avatar billede zeddik Nybegynder
20. juli 2005 - 22:35 Der er 2 kommentarer

ang.100% height! CCSS!

Jeg har et mindre problem...

Er ved at designe en side, og jeg har et background-patttern der skal gentages ned ad y-aksen helt ned til bunden af siden! Højden på siden er self. varierende pga. indholdet (bruger ik iFrames :D) og pga. forskellige opløsninger hos besøgende!
Avatar billede zeddik Nybegynder
20. juli 2005 - 22:54 #1
DROP DEN HER... KOM TIL AT TRYKKE ENTER! LAVER ET NYT SPG!

http://eksperten.dk/spm/633897 - her er det rigtige spg... Helt udfyldt :D Jeg undskylder ulejligheden!
Avatar billede roenving Novice
21. juli 2005 - 01:04 #2
Du kan bare tilføje det der mangler i en kommentar (ofte set, du er ikke den første, som kommer til at lave en mindre fejl !-)

-- men du skal i hvert fald lukke dette ved at lægge svar selv, markere dit navn i boksen til venstre og trykke på Acceptér !o]