Avatar billede ac130172 Juniormester
20. juli 2005 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Cybercity ADSL og IP- telefoni.

Jeg får en router leveret fra Cybercity, der skal bruges til min kommende ADSL og IP-telefoni forbindelse. Min plan er, at jeg vil lave min ADSL forbindelse trådløs. Jeg har bare ikke ret meget forstand på, hvad jeg skal købe og hvad det jeg køber, skal indeholde. Det var mit første spørgsmål. Det næste er, om jeg via min trådløse forbindelse kan koble mine computere (alle 2) sammen og hvordan ?
Avatar billede babyshark Nybegynder
20. juli 2005 - 21:16 #1
du kan få det hele hos CC og endda en brugervejledning til opsætning:P
Avatar billede ac130172 Juniormester
20. juli 2005 - 21:27 #2
CC skriver bare, at de vil have en månedlig leje af det trådløse udstyr, hvilket jeg ikke vil give. Jeg vil hellere købe noge selv. Det skal dog siges, at jeg routeren til ADSL og IP-telefoni er gratis at låne.
Avatar billede babyshark Nybegynder
21. juli 2005 - 11:33 #3
jeg ville kigge på CC's produkter til trådløs, det giver en god forståelse af hvad de kan og skal kunne, og vælger du et produkt som de har, er der jo supportsider at kigge på.
Avatar billede kenp Novice
21. juli 2005 - 13:26 #4
NU ved jeg ikke hvor mange porte der er i den router som du får fra CC men groft sagt skal du bare købe et accesspoint så kan du komme på trådløst med dine bærbar computere.

ja de kan sagtens kobles sammen.
Avatar billede ac130172 Juniormester
22. juli 2005 - 13:12 #5
Har du fået dine point kenp
Avatar billede kenp Novice
22. juli 2005 - 13:19 #6
nopes da jeg ikek havde lagt et svar kunne du ikke :)