Avatar billede elge Nybegynder
20. juli 2005 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med deling

Jeg ´sidder ved en comp med gammel modem-opkobling. Når jeg går på internettet logger jeg på og får forbindelse, men hvis jeg så samtidig vil tjekke mail på outlook logges jeg automatisk af og bliver nødt til at ringe op igen. Jeg synes den inde i outlook er sat til at dele forbindelse med Explorer, så hvorfor gør den det?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 22:01 #1
Logger den af EFTER udveksling af E-mail's ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 22:04 #2
.. et sted i Outlook's opsætning er et flueben som siger noget i retning at "Afbryd automatisk forbindelse efter mail udveksling...". Den skal følgeligt klikkes FRA...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 22:07 #3
Min Outlook 2002/XP:
Funktioner - Indstilninger - Konfiguration af E-mail - Opkald (nederst) - [ ] [Afbryd forbindelsen, når en manuel Send/modtag handling er afsluttet]

Hvis det er det der er tale om ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juli 2005 - 22:12 #4
<elge>: Så ka' du jo venligst checke/lukke/Feedback til nogle af dine tidl. spm. - som nok ikke alle er aktuelle mere?:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=elge&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp