Avatar billede lasse88 Nybegynder
18. juli 2005 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min nye nokia6230 Gad ikke at accepterer sikkerhedskoden..

Det er en nokia 6230 og jeg vil egentlig bare vide om der er fejl på min mobil for hvis det er skifter jeg den ud.

hey her i går aftes ved 02:00 tiden sad jeg og rodede lidt med min nokia 6230 og ændrede min sikkerheds kode.

og gjorde så at hver gang jeg låser min mobil op skal jeg også skrive sikkerhedskoden for at den blir låst op.

men den gad ikke at accepterer den nye kode prøvede i over en time at trykke koden men den gad ikke accepterer.

så her imorges ved 10 tiden da jeg prøvede virkede det fint.
den blev låst op i første forsøg.
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2005 - 00:26 #1
det er ike en fejl, du har fået tastet forkert, og derfor har den efterfølgende afvist dine forsøg (ellers kunne man i terorien bare prøve fra en ende af)
Avatar billede lasse88 Nybegynder
20. juli 2005 - 20:01 #2
nej jeg har ikke..

jeg ændrede koden..

satte det der ekstra sikkerhed på så man også skal taste sikkerhedskode for at låse mobilen op.

og ventede på den låste og prøvede så at åbne og jeg trykkede rigtigt.
Avatar billede lasse88 Nybegynder
14. august 2005 - 20:26 #3
..