Avatar billede mrweb Nybegynder
18. juli 2005 - 00:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Javaprogrammør søges til udvikling af filoverførselsapplet

Vi skal bruge en java-applet, som skal kunne køre i microsoft VM OG i SUN Java. Appletten skal kunne vise indholdet af de lokale diske i et træ, samt vise indhold (af bestemte filtyper) i et sekondært vindue. Her skal der for hver fil kunne indtastes nogle få oplysninger, baseret på nogle parametre, og til sidst skal alle valgte filer kunne uploades i et huk til serveren, med en synlig progressbar.

Interesserede kan kontakte Bjarke på 87 340 444, eller sende mail til bhv@interlogic.dk

PS. Den der får jobbet får de 200 point ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
18. juli 2005 - 09:10 #1
1) Er der penge involveret, eller er det kun point? For så er det en rimelig stor opgave, for point :-)
2) Hvis der er penge med, må der ifølge eksperten.dk's regelsæt, ikke udlodes point...
Avatar billede trophymanager Nybegynder
13. august 2005 - 22:15 #2
jeg synes jeg har set noget lignende før under opgaver.

Tydeligt et dumt forsøg på at få folk til at knokle røven ud af bukserne for en gratis. Tsk tsk. Start selv og få hjælp undervejs. Det er den rette måde at bruge eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2005 - 11:10 #3
Det er ikke noget man bare lige laver, det er en ret stor opgave og hvis den skal laves så skal der mere end bare point på banen
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2005 - 11:10 #4
Men tag et kig på javazoom.com de har en allerede
Avatar billede mrweb Nybegynder
20. november 2006 - 12:39 #5
Ikke længere gyldig.