Avatar billede thomasahlers Nybegynder
17. juli 2005 - 18:29 Der er 5 kommentarer

2 skærme samtidig med ATI X800 Pro??

Hvordan kan jeg køre begge mine skærme samtidig med mit ATA Radeon X800 Pro kort. Jeg kan kun få den til at køre enten eller. Mit gamle GeForce Ti4200 kunne. Der er 2 udgange på kortet vga & dvi, jeg kan bare ikke finde noget i Radeon softwaren hvor man kan aktivere begge skærme samtidig.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2005 - 20:37 #1
Hvad mener du med at køre begge skærme samtidig ?

Mener du primær skærm på f.eks. vga udgang og udvide skrivebord til dvi udgang (den anden skærm)
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
17. juli 2005 - 22:01 #2
Nej bare Primær skærm på VGA og sekundær på DVI, også ens billede på dem begge 2 samtidig
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2005 - 13:53 #3
Nååååh sådan, det vidste jeg ikke man kunne, og hvad skulle fordelen være ved det ?
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
09. november 2005 - 00:48 #4
No points :(
Avatar billede dvdsqeezer Nybegynder
09. november 2005 - 01:05 #5
Du mener spejling/kloning...
Herer en guide til Radeon's måde at gøre det på:
http://download.hightech.com.hk/manual/9500/Danish_9500.pdf

- skal lige siges, at det godt nok ikek er samme gfx, men basering skulle efter signe gerne stemme overens med de nyere ver.