Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 14:07 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Endnu et LOGO mangles !

Hejsa, vi skal bruge et logo til http://www.cultladder.com/iframe2.asp, glem det blå paa forsiden, tryk paa \"What is Cult ?\" i menuen, saa ser du de rigtige farver.

Noget alla

www.cultladder.com/images/cult.jpg

eller

www.cultladder.com/pca-filer/pca.htm

bare med de farver der er paa http://www.cultladder.com/iframe2.asp (IKKE DEN BLÅ) lol (=

Nogen der vil prøve sig frem ?

Billedet skulle gerne indeholde sloganet \"Are You Ready For Cult ?\"

Ellers er der frit slag, str. cirka som de 2 eksempler.

HJÆLP !!!!, mangler i noget info, ASK AWAY (=
Avatar billede repsac Nybegynder
09. april 2001 - 14:35 #1
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 15:40 #2
jeg er i gang med en. så du må ikke gå og acceptere repsac flotte logo uden at se mit forslag :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 15:44 #3
skal der oxo stå cultladder?
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 15:46 #4
Yep det skal der og bare rolig jeg lukker den ikke før jeg får et jeg mener siger spar 2 (=

Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 16:27 #5
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 16:35 #6
Ahh, ikke værst, men teksten må gerne være \"Are You Ready For Cult ?\" ikke The Cult.
Kan du lave teksten mere futuristisk og saa væk med de 2 ting i enderne, det ser lidt cowboy agtigt ud, ellers fint, kan du lave et par andre oplæg alla det samme, måske en anden font, men du er paa vej til det rigtige (=

Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 16:36 #7
hvilke to ting? {} dem?

definér ordet futuristisk...
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 16:51 #8
Ja de 2 ting {}, futuristisk = en anden font lidt mere High tech præget etc, mere fremtidsagtig, hmm mand o mand hvordan skal jeg definere det, mere techno stil over det, gerne lidt mere baggrunds ting som det med pistolen, det ser fedt ud.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 16:53 #9
ok, jeg arbejder på det :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 17:13 #10
www.cjohanson.subnet.dk/cultladder3.jpg

ps: jeg har lige tilføjet en ekstra effekt, men den kan fjernes
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 17:28 #11
Brug samme font som det nedenunder og kan du ikke tilføje nogle flere ting til billedet ?

Måske spejle den gun der er der og centrere det sammen.

Ellers kom med et par anderledes forslag.

Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 17:37 #12
har du photoshop? i så fald; hvordan mirror man et billede. jeg kan ikke finde funktionen.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 18:00 #13
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 21:42 #14
Hmm, vi kommer derhenad, kan du ikke lave et eller andet med Fonten, den er for lige til.

En Font alla den fra PCA

www.cultladder.com/pca-filer/pca.htm

Lidt mere baggrund, er der ikke nogen andre der er med paa at inspirere manden, eller selv prøve  PLZZZZZZZZ... (=

MISSKAT Hvor er du , lol..

Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 21:50 #15
for lige at gøre dig opmærksom på det, men du sagde godt nok at jeg skulle beholde den font!!!!! jeg kan ikke gøre for at du skifter mening hele tiden, vel?

det er da grimt med alle de ting i baggrunden. men ok. jeg prøver at komme en screenshot i baggrunden, ok?

jeg laver det ikke før du er helt enig med mig.
Avatar billede repsac Nybegynder
09. april 2001 - 21:52 #16
=>ginad1: mht. misskat ... Du har ret, hun er lidt for hård.
Var mit ikke ret godt taget i betragtning at det er lavet af en begynder?
Anyway, håber du bliver tilfreds - om så det bliver ved misskats hjælp eller ej ... ;o)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 21:57 #17
prodic er bedre
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 21:57 #18
jo repsac, bedre end jeg kunne gøre det, hehe, men jeg er lidt kræsen så derfor holder jeg det åben for at se andres ideer, i stedet for at lukke det og sige taxa, ezzuk er godt paa vej til noget fornuftigt her, så detttttttt (=

Yep misskat har bl.a. lavet dette til mig

www.cultladder.com/pca-filer/pca.htm

Mega godt gig hun har lavet der, men hun er en travl pige (=

Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 22:18 #19
www.cjohanson.subnet.dk/cultladder5.jpg (kun ændret skrifttypen)

ps: jeg er rent faktisk nybegynder i photoshop, så jeg er ret stolt over resultaterne! :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 23:14 #20
www.cjohanson.subnet.dk/cultladder6.jpg
www.cjohanson.subnet.dk/cultladder7.jpg

de er lidt anderledes i forhold til de nadre. men falder mere i min smag
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. april 2001 - 23:28 #21
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 23:48 #22
JA de er sku fede, kan du fremhæve baggrunden en del mere og så tilføjen den gun igen i venstre side, så er vi ved at være der og saa lige tage den streg væk nede for neden (=

Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 11:49 #23
Avatar billede and.vang Nybegynder
10. april 2001 - 19:17 #24
Hmm... Det bliver svært at hamle op med, men gider du ikke nok vente på mig?

Avatar billede and.vang Nybegynder
10. april 2001 - 19:24 #25
Nej det behøver du jo ikke, du har jo allerede lagt det på!  Hvor er jeg en idiot
Avatar billede ginad1 Nybegynder
10. april 2001 - 19:39 #26
And.vang det er bare lagt op som oplæg, det er ikke færdig endnu (=, jeg kskal bruge lidt mere input og flere ideer...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 19:44 #27
hvordan ser mine forslagf ud. jeg rettede dem som du sagde at jeg skulle
Avatar billede ginad1 Nybegynder
11. april 2001 - 11:31 #28
Ezzuk vi skal have det til at passe ind i farverne, så det ikk bare er et kantet billede der bliver smækket ind.

Prøv at kigge paa:

http://www.cultladder.com/iframe2.asp

kan du ikke fade det ud eller lign, hele pistolen må gerne kunne ses og det samme med billedet, lidt bredere måske, men det skal ihvertfald passe ind flydende, ikke så det ligner et banner der bare er smækket op.

>>>and.vang, jeg ser også gerne et oplæg fra dig (=

Der bliver ikke taget en beslutning før jeg har set et par forslag mere.

Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. april 2001 - 11:34 #29
jo, men kan du ikke lade det stå åbent til næste uge, for det er ikke sikkerte at jeg kan være ved min computer resten af ugen.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
11. april 2001 - 11:38 #30
Ok ingen problem (=,

KOM SÅ MED NOGEN FLERE BUD FOLKENS !!!!!!!!!!!

Der må da være nogen kreative mennesker derude

Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. april 2001 - 11:41 #31
hey jeres bg farve er da #666666!!!!! det er sgu da derfor det ikke passer helt sammen.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
11. april 2001 - 13:05 #32
Yep, det er kaldet \"right click  - view source\" \"find bg color\", LOL-

j/k hehe
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. april 2001 - 13:29 #33
jeg kiggede på den forkerte side så!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. april 2001 - 13:49 #34
Avatar billede stratoboy Nybegynder
11. april 2001 - 18:46 #35
Fint, så vent lige på mig! De der farver forresten. Var der ikke en der gad skrive dem her? På forhånd tak!

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
11. april 2001 - 19:01 #36
Øhh... DOOOOH! Det var altså mig, and.vang der har skrevet Stratoboys indlæg. Jeg glemte at logge mig ind som mig selv inden jeg skrev. Vi er nemlig brødre. Skal lige nævnes så der ikke er nogen der tror det er mig der har TO brugere!

/Anders      and.vang
Avatar billede ginad1 Nybegynder
11. april 2001 - 19:42 #37
baggrundsfarven er #666666
Avatar billede ginad1 Nybegynder
12. april 2001 - 16:18 #38
Kom så med nogen flere forslag PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede and.vang Nybegynder
12. april 2001 - 19:17 #39
Rolig rolig, nu er jeg klar. Håber du kan lide det:

http://worldzone.net/computers/tnd/Cult_3.jpg

Øhh... Den har et 3\'er navn fordi jeg egentlig har lavet to til men de lev for grimme!

/Anders  8-]
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. april 2001 - 15:24 #40
så er jeg hjemme!!!!!!!! :-)
Avatar billede ginad1 Nybegynder
20. april 2001 - 11:17 #41
Sorry ezzuk, havde næsten glemt dig, sorry )=, men det sidste var bare fjong tak fdor hjælpen og good job..
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. april 2001 - 11:20 #42
tak skal du have :-)