Avatar billede krukken Juniormester
16. juli 2005 - 13:47 Der er 1 løsning

Installering af FreeBSD

Hej,

Jeg sidder og forsøger at installere en FreeBSD computer - jeg ved godt at dette nok ikke er det rigtig forum, men jeg forsøger alligevel:-)

Efter jeg har brugt alle de defulte instillinger for disken får jeg følgende fejlmeddelse når den begynder at skulle kopiere filerne til disken: "Unable to find device node for /dev/oa0s1b in /dev! The creation of the filesystem will be abouted."

Kan nogle komme med en forklaring på dette?
Avatar billede krukken Juniormester
16. juli 2005 - 22:49 #1
Nu har jeg fundet af det:-) Jeg har prøvet at flytte lidt rundt på IDE-kablerne, og ændre på kableselectorene, og det hjalp, nu installere jeg på fuldtryk:-)