Avatar billede trikker Nybegynder
14. juli 2005 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skift sprog på acer n35

hvordan skifter jeg sprog på min acer n35
så teksten bliver dansk
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. juli 2005 - 21:05 #1
Det gør man ikke.. Hvis du er heldig (kender ikke acers politik) kan du opgraderes til 2005-versionen her efter sommeren som kommer som dansk også - men PDAerne er født med ganske få sprog.

Dvs. du kan også købe en sprogpakke til 700kr på http://www.pdaland.dk/?item=1524
Her stadig ikke hørt nogle der kører med den - og deres mening om den.
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. juli 2005 - 21:05 #2
Du kan dog få dansk tastatur - prøv at tjek på http://www.pocketfreak.dk/nyppc/nyppc.html
Avatar billede trikker Nybegynder
14. juli 2005 - 21:11 #3
ok tak.
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. juli 2005 - 21:29 #4
Så lidt.
Læg selv et svar herinde som du accepterer, så vi får lukket spørgsmålet.

Forresten så har dette spørgsmål vist været oppe at vende flere gange også. ;)
Avatar billede trikker Nybegynder
14. juli 2005 - 21:30 #5
ok