Avatar billede tiny_thim Nybegynder
14. juli 2005 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af PDA

Da jeg er en idiot til at finde rundt, har jeg besluttet mig for at købe en PDA med GPS til bilen.
Kravet er at den skal være billig og stabil også skal der medfølge TomTom eller X-road navigationspakke med.
Det behøver ikke være hele europa, skandinavien eller bare danmark er nok.

Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde noget billigt på nettet
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
14. juli 2005 - 17:48 #1
ingen der kan hjælpe?
Jeg har kigget på denne, men ved ikke om den er god:
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=CP.N350H.007&goto=productinfo&mainfunc=link
Avatar billede mtj111 Novice
14. juli 2005 - 18:45 #2
Hej

Hvis der er GPS-antenne indbygget følger der som regel også kort og software med.

Du kan selv finde en PDA her: http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=29
Vedr. Mærke af kort: bl.a. TomTom, Medion og X-road benytter sig af de -samme- kort... Deres kort kommer fra TeleAtlas... :-)

Du kan også prøve at ligge dit spørgsmål her: Eksperten : PDA : Generelt...

Michael ;-)
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
14. juli 2005 - 18:54 #3
tak for din hjælp michael.det var lige det jeg havde behov for at vide.

SKriv lige et svar så får du pointene
Avatar billede mtj111 Novice
14. juli 2005 - 18:56 #4
Ok.. mange Tak

Michael :-D
Avatar billede mtj111 Novice
14. juli 2005 - 18:59 #5
Jeg siger mange TAK!!!

Michael :-D