Avatar billede veromoda Nybegynder
14. juli 2005 - 16:03 Der er 2 kommentarer

Hvor skal jeg indsætte koden

Hej EKSPERTER!

Jeg hat oprettet en gæstebog til min hjemmeside på www.websup.dk men jeg kan ikke få det til at virke!

Følgende kode skal sættes ind, men når siden vises, er der intet at se andet end koden. Hvad gør jeg forkert?

<script type="text/javascript" src="http://websup.dk/services/plus/guestbook/view/?mode=allinone&uid=10727&gid=1"></script>

Håber at i kan hjælpe mig :o)
Avatar billede olebole Juniormester
14. juli 2005 - 16:11 #1
<ole>

Nøøhhhh - den udskriver et tekstfelt og en knap ... men det er da en slem gang slamkode, den henter  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede aloneiz Nybegynder
15. juli 2005 - 01:41 #2
Hmm, du skal bare indsætte koden i din body ?! Grunden til du ikke kan se resultatet og layoutet skyldes at siden først skal lægges op på serveren før den kan få adgang til Websup service.

Din kode kommer til at se sådan ud(for eksempel):

<html>
<head>

</head>

<body>
<h2>    Gæstebog    </h2>

<script type="text/javascript" src="http://websup.dk/services/plus/guestbook/view/?mode=allinone&uid=10727&gid=1"></script>

</body>

</html>