Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. juli 2005 - 12:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ASP-forum søges

Hey!

Er der nogen her på Eksperten, der kender et godt ASP-forum?
Det skal kunne tackle mange usere samtidig!

Det skal kunne følgende:
Oprette brugere
Have admin og moderators
Skrive en boks med f.eks. seneste spørgsmål og indlæg
Være simpelt (ligesom f.eks. http://www.musik.dk/6789?groupId=8)

- Og så skal jeg have det sat op på min server!
Jeg har ikke mange penge, men vi kan godt finde ud af et symbolsk beløb!

Mange hilsner,
Rasmus

PS. Selvom du måske ikke har lyst til at sætte det op, vil jeg meget gerne høre hvis du kender et sådan script!!.. Helst med MsSQL!
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2005 - 13:21 #1
kik på disse to

http://forum.snitz.com der er et meget gennemført og udbredt asp baseret forum med alle faciliteter
http://www.fullxml.com der er en fuldt funktionel asp baseret portal med forum og meget andet
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2005 - 13:23 #2
Glemte lige:

HUsk at hvis du bruger MsSql så skal du betale licens for at bruge den på nettet, og det er hysterisk dyrt. MySql derimod er gratis

Begge links er gratis og kan kører oven på et udvalg at databaser, deriblandt både MsSql og MySql (også access og oracle)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juli 2005 - 14:14 #3
MSDE er vel gratis ...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2005 - 14:28 #4
arne_v>Det tror jeg, men må du bruge det til andet end development på lukkede miljøer?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. juli 2005 - 14:38 #5
Hey!

Takker for svar! :)

Bruger nok et andet forum.. Men.. tak for jeres tid!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juli 2005 - 14:57 #6
det mener jeg
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juli 2005 - 18:45 #7
Desktop Engine <> Developer Edition
Avatar billede rass.dk Nybegynder
13. november 2005 - 10:24 #8
Hvad med www.soopportal.org ;o)
Det bruger jeg selv.. Det er temmeligt overskuligt. Og med en masse skin'z...