Avatar billede emanuel Praktikant
13. juli 2005 - 18:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Laptop opkobling via Telefon

Jeg kan ikke undvære internettet når jeg er ude at rejse, og har ikke altid adgang til hotspot eller anden internetopkobling.

Min Qtek S100 kan godt nok gå på nettet, men det er lidt småt.

Er det ikke muligt at forbinde telefon og laptop, så telefon skaber forbindelse, og man så bruger laptop som arbejdsredskab.

Jeg er 99.9 % sikker på man kan - men hvordan gør man ?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
13. juli 2005 - 19:48 #1
ved ikke lige om det er dette du mener, men en ven af mig har intet bredbånd så hun bruger et telefonstik (det man putter i stikket og tilslutter telefonen) og på den måde kan hun komme på nettet !
der er en lille illustration her http://www.pacific.net.sg/articles/images/112004/attachments/IMAGE5dayyd.gif
hvor man bare skal forestille sig at det er laptopen ude til venstre !
var det det du mente ?
Avatar billede emanuel Praktikant
14. juli 2005 - 00:31 #2
Desværre ikke - og jeg fik vist ikke helt tydeligt gjort situationen. Det er via min mobil telefon jeg vil skabe forbindelsen. Mobilen har forbindelse til interenettet og det er den jeg vil bruge, istedet for at købe et separat pctelefon kort.
Men eller tak.
Avatar billede emanuel Praktikant
04. maj 2006 - 16:58 #3
Så prøver vi at lukke - dette er ikke aktuelt mere