Avatar billede neophyte Nybegynder
13. juli 2005 - 00:39 Der er 1 løsning

Zalman 7000 B-cu LED køler på Asus A8V Deluxe

Mig og min bror kan sq ikke rigtig hitte ud af hvad Asus har tænt sig man skal gøre for at montere sådan en fætter.. For det første: Den backplate der er på bagsiden af bundkortet, kan den pilles af??? (Da vi skal have den backplate på der fulgte med Zalman køleren).
For det andet: Vi prøvede med den backplate som var på bundkortet, men de der bronze farvede skruer kører bare rundt i gevindet og vil ikke sætte sig fast, så køleren ikke kan komme til at sidde ordentligt fast.
Er der nogen der har nogle erfaringer med det ville det være kanont fedt hvis nogen ville dele ud af sin viden. På det ene gevind kan man kører skruen ned og op som om der ikke er nogen modstand, og der tror jeg det er den backplate der var monteret på bundkortet der fejler. 140 point til dem der kommer med en løsning.
Avatar billede neophyte Nybegynder
13. juli 2005 - 01:32 #1
Fandt ud af det selv, så jeg lukker bare spørgsmålet igen... :p