Avatar billede skypumpe Nybegynder
12. juli 2005 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skal man ha fastnet

for at få internet, skal man
så have fastnet.tlf?
Avatar billede skypumpe Nybegynder
12. juli 2005 - 18:37 #1
fandt en anden linie med svar....
Avatar billede anoz Nybegynder
12. juli 2005 - 18:38 #2
Det kommer an på, hvilket selskab du vil benytte.

Jeg mener, at det er et krav med fastnet hos tdc og tele2, men ikke hos cybercity f.eks.  Det står i de forskellige selskabers betingelser.

mvh
anoz
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
12. juli 2005 - 18:41 #3
Der er lige faldet en dom som påbyder også TDC at ophæve det, men jeg kan ikke få adgang til telestyrelsen lige nu: http://www.telestyrelsen.dk/
Avatar billede skypumpe Nybegynder
12. juli 2005 - 18:49 #4
hmm. så er det bare lige hvornår den dom træder i kraft
Avatar billede milandt Nybegynder
12. juli 2005 - 19:47 #5
det klamme er at hvis du har internet hos fx cybercity og dermed ikke behøver en fastnet-linie, så skal cybercity stadig betale for "dit fastnet-abonnement" hos TDC med mindre Cybercity har deres eget udstyr på TDC's central i dit område - og det er de færreste centraler hvor Cybercity har deres eget udstyr.

ret mig hvis jeg tager fejl.