Avatar billede gojoy Nybegynder
12. juli 2005 - 13:35 Der er 4 kommentarer

Printer - A4 skifter til Letter

Jeg har lige installeret helt ny frisk Windows 2003 server på vores nye printserver, opdateret med Sp1 og windows update.
Jeg har så installeret vores små 80 printere derpå, skiftet alt til A4 (har tjekket avanceret menuer osv). Regional Lang Language Options står til dansk.
Men alligevel så skifter mine klienter alle printere til Letter når de opretter printeren.
Nogen der har en god ide?
Avatar billede karser Nybegynder
12. juli 2005 - 13:39 #1
...du skal sætte dine default options i printing defaults, på fanen Advanced, under egenskaber for printeren...

når du skriver "opretter", mener du tilslutter... ikke?
Avatar billede gojoy Nybegynder
12. juli 2005 - 15:19 #2
Jeg har sat under Device Settings, under General og Printing Preferences.

Og ja - jeg mener tilslutter. jeg kører XP og windows 2003 terminal servere som klinter.
Avatar billede karser Nybegynder
12. juli 2005 - 15:23 #3
Printing Preferences er kun gældende på selve serveren!

Du skal sætte indstillinger under fanen Advanced i Printing Defaults (En knap i bunden af siden)... Disse indstillinger styrer Defaults på klienterne!
Avatar billede gojoy Nybegynder
12. juli 2005 - 15:38 #4
Har fundet det - Kanont! Takker