Avatar billede hedelund Nybegynder
09. april 2001 - 03:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fifa 2001 under W2K

Hejsan

Efter opgradering fra w98 til w2000 vil mit elskede fifa 2001 ikke funke ordenligt. Dvs. den crascher efter at ha\' loadet til kamp nr. 2 (første kamp fungere OK).

Spec: AMD Athlon, 800 mhz, 128 ram, ASUS AGP-V7100 32mbram skærmkort und so weiter -

der er stillet et lignende spm. før herinde - uden svar.

På forhånd tak...
Avatar billede hedelund Nybegynder
09. april 2001 - 03:14 #1
jeg mener den er indstalleret under administrator, men hvordan kan jeg tjekke det?
Avatar billede tha_demon Nybegynder
09. april 2001 - 04:35 #2
Der er altid et eller andet lort med AMD processorer så du kan jo tjekke i din bios om der er fejl i den...
Det ved jeg ikke om du kan bruge til noget.

-Tha demon-
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. april 2001 - 06:35 #3
Jeg kører fint Fifa 2001 på min AMD, sååå....

Hvordan ser det ud med dine drivere?? DirectX?
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. april 2001 - 06:46 #4
Har du prøvet at reinstallere spillet .. ?
Avatar billede deadlock Nybegynder
09. april 2001 - 09:01 #5
hey there

Jeg har samme problem med mit elskede FIFA 2001, jeg kan heller ikke spille det på win2k, og det har intet med procesoren at gøre for selv om jeg har AMD nu, så ville det heller ikke på min Pentium for en uge siden, jeg har nemlig det samme prob. med at crasher når man skal loade kamp. nr. 2.

Men hvis du finder en løsning vil jeg da gerne vide hvordan. :)

Over and out

Deadlock
Avatar billede makse Nybegynder
09. april 2001 - 12:13 #6
Har du kørt windows update?
Prøv at hente W2K Compatibility Update på http://files.spilzonen.dk/other/win2kupdate/march01/appupd.exe
Avatar billede hedelund Nybegynder
09. april 2001 - 14:14 #7
Det er ikke direct x, og jeg har kørt opdateringer...
Avatar billede makse Nybegynder
09. april 2001 - 14:19 #8
Hvilken version grafikkortsdrivere bruger du?
Prøv evt. Nvidia ref. driverne.

Nyeste WHQL kan hentes på http://www.tweakup.dk/files/video/Detonate/W2k-758-WHQL.exe
Avatar billede hedelund Nybegynder
09. april 2001 - 17:10 #9
makse> WHQL???

Nå men driveren er ASUS AGP-v71oo SDRAM v5.33f

Avatar billede makse Nybegynder
09. april 2001 - 17:29 #10
WHQL=Windows Hardware Quality Labs.
Læs mere om WHQL på www.microsoft.com/hwtest
Avatar billede hedelund Nybegynder
10. april 2001 - 20:59 #11
Det er ikke driveren! (har prøvet  nvidia ref.) - makse> Alle andre spil kører OK, det er kun Fifa 2001 og  faktisk Football Manager 2001 der ikke vil under W2k - sjovt nok er begge spil fra EA sports, men de har ingen info på området???!!!

W2K sucks!!!!

Avatar billede hedelund Nybegynder
10. april 2001 - 21:20 #12
Jeg tror jeg selv har luret en mulighed for problemet: http://www.ntcompatible.com/f.shtml

\'5) Installing onto a FAT32 disk seems to resolve the one game crash problem. Customisation doesn\'t work in Win2000 , only in win9x. Install in win 9x (on dual boot) then install in win2k over the same directory...gives best stability and customisation.\'

Kan det væe fordi det er på nfts disk at den cracher?

Avatar billede makse Nybegynder
10. april 2001 - 21:22 #13
Ja, det kan det sagtens være.
Der står desuden også om en, der havde held med en ældre driver version, SVJH.
Avatar billede deadlock Nybegynder
10. april 2001 - 23:09 #14
hey there

Jeg har prøvet både på FAT32 og NTFS men med det samme resultat :-\\

Over and out

Deadlock
Avatar billede hedelund Nybegynder
11. april 2001 - 21:08 #15
jamen så er man igen lige vidt... ;-(
Avatar billede nemesis Nybegynder
18. april 2001 - 18:51 #16
hmmmm jeg kan slet ikke få FIFA til at starte på win2k, men en kammerat har 99% samme udstyr og opsætning og det kører perfekt der.