Avatar billede kryger Nybegynder
09. juli 2005 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo til pokerklub

Hej eksperter!

Jeg mangler to små ikoner til vores pokerklub's kommende web site.

Begge må max være 20 x 30 pixel (B x H)!

1) En stakke chips - 4 eller 5 stykker oven på hinanden... gerne i rød...

2) En stakke mønter - igen 4 eller 5 stykker oven på hinanden...

Må meget gerne afleveres i Photoshop-format med gennemsigtig baggrund, så jeg kan bruge det i banneret for vores "High Score" lister...
Avatar billede helle100 Nybegynder
10. juli 2005 - 11:58 #1
Avatar billede kryger Nybegynder
10. juli 2005 - 14:20 #2
Hej Helle100 - det ser super ud!

Men jeg kom til at skrive forkert ang. størrelse: De skal helst være 30 x 40 pixel - jeg beklager!

Vores web site kommer til at ligge på http://imallin.dk (I'm All In)...

Hvis du kan rette dette og give mig filerne i et Photoshop-format, så er de 100 point helt sikkert dine!
Avatar billede helle100 Nybegynder
10. juli 2005 - 14:57 #3
Hvis du har en mail jeg kan sende dem til, skal jeg nok gøre det ;)
Avatar billede kryger Nybegynder
11. juli 2005 - 09:38 #4
Send dem bare til kks (at) stofanet (dot) dk