Avatar billede pede15 Nybegynder
09. juli 2005 - 21:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UnoEuro.com - viderestille til privat webserver uden www-prefix

Jeg har et UnoEuro webhotel og vil gerne have at min egen webserver er tilgængelig via adressen http://home.<domæne>.dk.
Som jeg har fået det sat op nu kan jeg tilgå min webserver via http://www.home.<domæne>.dk  - men så snart der ikke er www på får jeg blot UnoEuro's standard-side "Hosted by UnoEuro..".

Jeg håber der en af jer der kan forklare mig om det er UnoEuro's indstillinger der gør at det ikke er muligt uden 'www' foran - eller om det er mig der har glemt noget.

Jeg har oprettet en DNS record som følger:

DNS: home.<domæne>.dk
Record type: A
Værdi: <min webservers ip>

Mvh
Peder

(venter på svar fra deres support)
Avatar billede proboss Nybegynder
10. juli 2005 - 08:55 #1
Hej det er UnoRuro der skal rette deres DNS der er ikke noget du kan gøre
Avatar billede pede15 Nybegynder
12. juli 2005 - 10:59 #2
Det kom til at virke.. prøvede et par timer senere hvor det virkede.. mon ikke det bare var nogle servere der liige skulle ha tid til at opdatere?

Men du får point alligevel fordi holdt mig ved selskab :D