Avatar billede whizzper Nybegynder
08. juli 2005 - 20:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV Out: Recording

Hej...

Findes der et program der gør så at man kan sætte TV-Out kablet fra computeren til tv-et, skifte over på TV2 på fjernsynet, og begynde at optage det de viser der?
Avatar billede screem_brille Novice
08. juli 2005 - 20:32 #1
Nej, en TV udgang er KUN til at sende et tv signal ud, det er fysisk umuligt at få et signale ind på denne udgang.
Avatar billede whizzper Nybegynder
08. juli 2005 - 20:35 #2
okay....jeg har lige opdaget et nyt problem, jeg håber i kan hjælpe mig med (point er dine screem_brille du svarede på mit spøgesmål)....

Når jeg sætter mit kabel til, så fungerer det uden problemer UDEN FARVE!
Når jeg først sætter farven til, så flimrer det helt vildt, men farverne er der godt nok....hvad kan det være?
Jeg har et Radeon 9200 128 MB DDR RAM grafikkort...
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. juli 2005 - 20:56 #3
For god ordens skyld, så skal det nævnes at du sagtens kan rippe tv-programmer vha. et tv-tuner kort. De koster ikke alverden, og der findes en god stak af dem på edbpriser.dk
Avatar billede whizzper Nybegynder
08. juli 2005 - 22:41 #4
Aha så det er et tv-tuner kort jeg skal bruge :)
Har godt nok også kigget lidt på dem :)