Avatar billede gismo999 Nybegynder
08. juli 2005 - 19:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemmer jeg på sd kortet?

Hej jeg har en HP ipaq 3715 men win 2003 tror jeg nok det heder hvordan kommer jeg til at gemme muski på sd kortet?

Kan godt de pdaen på pcen men jeg kan ikke finde sd kortet.

Kan godt se sd kortet på pdaen og har også instaleret tomtom på det men hvordan gemmer jeg mp3 på det.

Der kan jo ikke være meget på de 100 mb der er i Pdaen.

Har et 1 gb kort scandisk ultra II, vis det hjælper.
Avatar billede gismo999 Nybegynder
08. juli 2005 - 19:59 #1
Håber at i kan hjælpe i dag for jeg skal gerne bruge det i morgen,  tak
Avatar billede boxer Nybegynder
08. juli 2005 - 20:02 #2
Har du en kortlæser på din PC som du kan putte kortet i?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. juli 2005 - 20:10 #3
Denne Computer->Mobile device åben den og find kortet, det står som sd card kopier tingene og læg dem ind som om det var et almindeligt bibliotek
Avatar billede gismo999 Nybegynder
09. juli 2005 - 06:50 #4
Ok Nordicwolf det kan jeg ikke lige finde ud af, jeg kan ikke finde noget der har med sd kortet at gøre.

Hvis jeg ligger det ind viaf en kortlæser hvordan finder jeg så sd kortet på pdaen, kan jeg næmlig heller ikke.
Avatar billede gismo999 Nybegynder
09. juli 2005 - 10:16 #5
Nu var jeg vist for hurtig, til at skrivt.

Tak for hjælpen nu har jeg fundet ud af det.