Avatar billede daxthevaks Nybegynder
07. juli 2005 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hjlæp til password

Hej en af mine venner har en northQ NQ-9100 router, og problemet er at han har smidt sit password væk..
Hvad gør man så ?
Er der ik et master password til sådan en ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juli 2005 - 20:51 #1
Du kan normalt resætte den slags enheder til den standard de kom med fra fabrikken. Nogle gange skal man trykke to gange på powerknappen eller holde denne inde i 6 sekunder. andre gange skal man trukke på en særlig knap.

Læs dokumentationen for hvordan men resætter en NorthQ
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
07. juli 2005 - 21:04 #2
okay men der sker ik noget så at man ik kan komme på nettet igen vel ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juli 2005 - 21:49 #3
Når du resætter den, vil den have de standard indstillinger den havde da den blev købt, og så skal den selvfølgelig konfigureres, som den blev da den blev købt. Det kan være at den bare går på uden problemer, men sandsyneligvis skal der lidt konfigurering til, det kan du sikkert få hjælp til ved din udbyder
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
07. juli 2005 - 22:19 #4
Hehe okay mange tak :)
Avatar billede vb-lam Nybegynder
20. juli 2005 - 04:35 #5
. o O (Hvis det er TDC så sker der ABSOLUT INGENTING ved at ringe... hehehe)