Avatar billede badazz Novice
07. juli 2005 - 00:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger specielt kabinet

Hejsa..

I kvickley har de opstillet nogle computere de kalder for nettorvet. computerne er opbygget i en stander. hvor tastaturet og skærm er indbygget. er der nogle der ved hvor sådanne konstruktioner kan fåes henne?

MVh Brian
Avatar billede dkaaxx Nybegynder
07. juli 2005 - 13:52 #1
Ved ikke hvor de fåes, men tror de er dyre... Du kan da relativt nemt bygge en sådan konstruktion, f.eks. i træ. Men held og lykke med det.
Avatar billede dark_one Nybegynder
07. juli 2005 - 19:49 #2
Disse såkaldte "infostandere" bygges i dk f.eks af
www.uniteam.com/
Men som skrevet står, så er de altså ikk ret billige :)
Så frem med sav og saks

//DArk
Avatar billede badazz Novice
08. juli 2005 - 21:01 #3
dark  kender du andre der bygger sådanne standere, evt med link,, da jeg ønsker meget sådan en mangen til dem i kvickly, jeg regnte også med at jeg selv ville bygge den.,.. men mangler billeder at bygge efter. og det ser nok lidt dumt ud. hvis jeg tropper op i kvickley med kameraet, om målebåndet. og undersøger deres stander i alle ender...
Avatar billede badazz Novice
09. september 2005 - 23:30 #4
vil i have point??
Avatar billede dark_one Nybegynder
09. september 2005 - 23:56 #5
Du skal søge på infostands eller lignende på google ;)
Der er et utal af billeder fra forskellige leverandører

//Dark