Avatar billede larssoe Nybegynder
06. juli 2005 - 17:48 Der er 3 kommentarer

Stretche billede i højden

Jeg benytter en tabel på 3*3 celler til at lave en ramme omkring indholdet i den midterste celle. De yderste celler indeholder alle biller som tilsammen danner rammen.

Jeg har et problem med billederne i de 2 yderste celler i den midterste række. Billederne indeholder en vertikal streg, som gerne skulle nå fra den øverste række til den nederste.

Kan det lade sig gøre at stretche billedet vertikalt?

Det er ikke noget problem med de 2 vandrette streger i den midterste kolonne øverst og nederst. Her har jeg bare sat width=100% på billederne.

Men jeg kan ikke få det til at virke vertikalt...
Avatar billede roenving Novice
06. juli 2005 - 17:50 #1
Sæt dem som baggrundsbilleder i cellen !-)
Avatar billede larssoe Nybegynder
07. juli 2005 - 08:59 #2
Det var jo næsten for let! ;-)

Smid et svar hvis du gerne vil have pointene.
Avatar billede roenving Novice
07. juli 2005 - 11:39 #3
Velbekomme '-)