Avatar billede chult Nybegynder
06. juli 2005 - 13:53 Der er 3 kommentarer

MSN til iChat

Er det muligt at få MSN og iChat til at kommunikere sammen? Jeg har et par venner der bruger mac. Så hvad skal man gøre for at kunne få dem til sin msn? Jeg har hørt at det er muligt, men jeg har ikke kunne finde en løsning.
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. juli 2005 - 14:04 #1
Jeg mener at iChat er kompatibelt med AOL Instant Messenger, så prøv f.eks. Trillian, der understøtter både MSN og AIM (og et par andre ting). Det kræver dog at du har en AIM konto.

Ellers må du få lokket dine mac-venner over på MSN. Det findes også til Mac.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. juli 2005 - 14:05 #2
Her er der en forklaring hvordan dine mac-venner kan bruge msn, men spg. om det ikke laves den anden vej..

http://www.ubergizmo.com/15/archives/2005/04/ichat_30_users.html

Men ellers kan dine mac-venner bare hente

http://www.adiumx.com

Det er fedt program der understøtter det hele næsten
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. juli 2005 - 14:06 #3