Avatar billede krusnof Nybegynder
06. juli 2005 - 10:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC-cillin Internet Security 2005 Firewall

Jeg havde tænkt mig at købe PC-cillin Internet Security 2005. Nogen som ville anbefale andet!? Det som er mit egentlige spørgsmål er, hvilken firewall skal man bruge?! WinXP eller programmets?! Hvad er fordelene og ulemperne!?

På forhånd tak.
Avatar billede knightwolf Nybegynder
10. juli 2005 - 11:17 #1
Jeg ville helt klart undgå de Internet Security pakker som blandt andet også Norton udgiver. Jeg har selv haft Norten Internet Security installeret, og kan kun sige jeg har skuffet - det tager simpelthen hen alt for mange ressourcer og forstyrer ens arbejde ustandseligt! Mit råd til dig ville være at få fat i en god anti-virus program, som f.eks. Kaspersky AntiVirus Personal Pro. Derudover ville jeg også installere Microsoft Anti spyware og selvfølgelig også slå Windows Firewall til. Windows XP firewall er faktisk ganske udemærket kombineret med et godt anti virus program.
Avatar billede knightwolf Nybegynder
10. juli 2005 - 11:20 #2
Jeg ville helt klart undgå de Internet Security pakker som blandt andet også Norton udgiver. Jeg har selv haft Norten Internet Security installeret, og kan kun sige jeg har skuffet - det tager simpelthen hen alt for mange ressourcer og forstyrer ens arbejde ustandseligt! Mit råd til dig ville være at få fat i en god anti-virus program, som f.eks. Kaspersky AntiVirus Personal Pro. Derudover ville jeg også installere Microsoft Anti spyware og selvfølgelig også slå Windows Firewall til. Windows XP firewall er faktisk ganske udemærket kombineret med et godt anti virus program.
Avatar billede krusnof Nybegynder
12. juli 2005 - 22:23 #3
Forstår dig faktisk godt, og har ladet mig overtale til at bruge NOD32 (www.nod32.com.au), som jeg får gode råd om. Er det noget I kan af/bekræfte?!