Avatar billede k-b-n Nybegynder
06. juli 2005 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Redigerings program til DVD

Hej.
Jeg har lige købt et sony DVD kamera, og mangler et redigerings program, der må gerne være advanceret og skal kunne redigere dvd format. håber der er nogen der kan hjælpe.

Med venligt hilsen
Ken Nørregaard
Avatar billede dorky Nybegynder
06. juli 2005 - 09:47 #1
Pinacle 9. Kan købes til rimelige penge og er etaldeles perfekt porgram til redigering. Den er ufattelig nem at have med at gøre og kan stort set alt hvad man skulle kunne komme i tanke om at lave
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juli 2005 - 10:07 #2
Er det noget i denne stil du søger:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=125
Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juli 2005 - 12:56 #3
Har prøvet Pinacle 9, men det kan kun tage DV til DVD og ikke DVD til DV. Den understøtter kun formaterne MPEG og AVI, og det virker dumt at konventere DVD til AVI og derefter AVI til DVD.
Er der nogen der kender et program hvor man kan redigere direkte i DVD formatet?

Mvh Ken
Avatar billede k-b-n Nybegynder
09. juli 2005 - 18:52 #4
Findes der virkeligt ikke sådan et program i hele den vide verden?????
Avatar billede k-b-n Nybegynder
11. juli 2005 - 19:33 #5
Lukker spørgesmålet nu. der findes åbenbart ikke sådan en program. Suk. men tak for svarene. :)