Avatar billede frantzen Nybegynder
06. juli 2005 - 09:31 Der er 2 kommentarer

Hvilket radio (FM) kort kan jeg bruge til min qtek 2020i

Jeg har købt en qtek 2020i og vil gerne have et radio kort så jeg kan hører radio på den, men nu har jeg ledt samtlige links igennem og kan ikke finde af hvilket et jeg kan bruge, det ser ud til at de fleste kort er noget der hedder cf, men tror jeg kun kan bruge sd, hva kan jeg bruge og hvor kan jeg købe sådanne et kort.
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. juli 2005 - 18:18 #1
Har heller ikke lige faldet over nogle idag.
Men er der en speciel årsag til ønsket? eller kunne en lille FM som selvstændig være en ide?
Så dog på expansys at de har en til iPAQ, men hvordan den køres på ved jeg ikke - så ud som om den skulle i lyd-stikket (og det virker forkert på mig)
Avatar billede lap Nybegynder
06. juli 2005 - 21:15 #2