Avatar billede exeqthor Nybegynder
06. juli 2005 - 00:46 Der er 4 kommentarer

Gendannelse efter strømtab

Hej

Min Ipaq PDA har haft tabt strømmen og nu er den totalt "resat"
Jeg havde en backup fil på min PC men jeg kan ikke få PDA og PC til at genkende hinnanden mere så jeg kan gendanne fra min opr. gendannelsesfil. Får fejlbeskeden at filen er oprettet med en anden mobil enhed. Hvordan får jeg min PDA til at være "sig selv" igen så jeg kan gendanne

Det haster meget, så jeg håber på en "ekspert" kender til problemet
Avatar billede lamaduck Nybegynder
06. juli 2005 - 01:06 #1
prøv at geninstaller active synth eller hvad det hedder
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. juli 2005 - 06:59 #2
Har du husket at navngive, og sætte tid/land på PPC som det var før?
Det skulle vist være et krav for at gendanne backup.

Hvilket backup program har du brugt?
Avatar billede exeqthor Nybegynder
06. juli 2005 - 10:11 #3
Hej
Jeg har lavet en komplet sikkerhedsbackup med MS Activesync - altså en *.stg fil.
Men jeg har ikke forsøgt at sætte tid/land etc. så det vil jeg forsøge, vender tilbage !
Avatar billede johnbr Seniormester
10. maj 2006 - 20:59 #4
Hej det er godt nok sent, men alligevel
Når du tilslutter din pda til pc skal du vælge gæstepartnerskab, så er det intet problem at genindlæse backuppen